PODIJELI

Evropski sud u srijedu je donio presudu protiv njemačkog proizvođača sportske opreme Adidasa u dugotrajnom sporu oko loga s tri pruge, zaključivši da nije dovoljno specifičan da bi uživao pravnu zaštitu.

Ured za intelektualno vlasništvo Evropske unije (EUIPO) 2014. godine registrovao je Adidasov robni žig koji čine tri paralelne crne pruge na bijeloj pozadini.

Dvije godine kasnije EUIPO je poništio odluku o žigu na temelju prigovora belgijske kompanije Shoe Branding Europe da nije dovoljno specifičan, a Adidas se žalio na tu odluku.

Njemačka i belgijska kompanija godinama se spore oko loga s prugama, budući da belgijska kompanija želi koristiti logo s dvije pruge.

Evropski opći sud danas je odbio žalbu Adidasa, složivši se s mišljenjem EUIPO-a da robni žig poznatog sportskog brenda, koji je od 2014. godine i tehnički sponzor fudbalske reprezentacije BiH, nije poseban.

– Žig nije shematski prikaz niza elemenata koji se ponavljaju u pravilnim razmacima već obična figurativna oznaka – navodi se u saopćenju suda.

Sudije su odbacile Adidasov argument da je njegov robni žig poprimio karakteristiku posebnosti zahvaljujući raširenoj upotrebi u cijeloj Europskoj uniji, napominjući da je kompanija priložila relevatne dokaze za pet od 28 zemalja EU-a.

Mnoge Adidasove primjere ocijenili su nevažnima, između ostalog i zato što su uključivali samo upotrebu različitih boja.

PODIJELI