JP Elektroprivreda HZHB odlučila je u vrijeme pandemije virusa korona da plati fudbalskim klubovima Zrinjski i Široki Brijeg po 200.000 KM za reklamiranje.
Ovo preduzeće je prvo 8. maja raspisalo postupak javne nabavke usluga reklamiranja vrijedan 200.000 KM putem fudbalskog kluba s područja grada Mostara. A samo 12 dana kasnije, u identičnom postupku, Elektroprivreda HZHB je izdvojila isti iznos za reklamiranje drugog fudbalskog kluba, samo sa područja Širokog Brijega.
Osim što su ovi postupci pokazali da JP Elektroprivreda HZHB nema ni malo obzira prema trenutnoj situaciji koja je zadesila Bosnu i Hercegovinu i njene građane, iz tenderske dokumentacije koja je objavljena vidljivo je da se radi o klasičnoj namještaljci.
Iako su u upravo Elektroprivrede se potrudili da lijepo upakuju ovu nabavku i običnom laiku je vidljivo da se novac obezbijedio za HŠK Zrinjski iz Mostara i NK Široki Brijeg iz Širokog Brijega.
Ove nabavke su napravljene potpuno na diskriminatorskim osnovama koje otvoreno targetiraju dva kluba.
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti u nabavci za područje grada Mostra ponuđači moraju da posjeduju licencu za sudjelovanje u takmičenju Premijer lige BiH za sezonu 2019/2020. godina, licencu za sudjelovanje u UEFA ligi i bio učesnik u evropskim takmičenjima u prethodne dvije sezone. Od ponuđača se traži da raspolaže stadionom opremljenim digitalnim semaforom i „plutajućom trakom“, da ima stadion sa najmanje 8.000 sjedećih mjesta, od kojih je 1.000 natkrivenih, reflektorskom rasvjetom za igranje noćnih utakmica…
Naravno, jedini klub koji može ispuniti ove uslove je HŠK Zrinjski.