Vedran Pušić, član Upravnog odbora Fudbalskog kluba Borac zadužen za finansije i marketing, na današnjem obraćanju predstavnicima medija saopštio je najnovije informacije oko prodaje TV prava, teme koja se već nekoliko sedmica provlači kroz medije.
– Prije nekoliko dana u Sarajevu su na razgovorima sa predstavnicima Saveza bili član Upravnog odbora Vico Zeljković i direktor Dejan Lukendić, i dobili su uvjeravanja od čelnika bh. kuće fudbala da će se stvari po ovom pitanju riješiti pozitivno do utakmice petog kola BH Telekom Premijer lige BiH protiv Viteza, koju igramo u nedjelju, 20. avgusta. Boravio sam jučer u Sarajevu gdje sam razgovarao sa čelnicima Željezničara, koji su mi rekli da ni oni, ali ni Sarajevo, Zrinjski i Široki Brijeg, nisu dali saglasnost o prodaji TV prava – istakao je Pušić, dodavši da je zaključno sa današnjim danom, odnosno sa potpisom sponzorskog ugovora sa kompanijom m:tel, od prodaje sponzorskih paketa zarađeno 757 490 KM, od čega 160 000 KM “otpada” na donacije.
Pušić se takođe osvrnuo i na marketinške aktivnosti koje klub planira da pokrene u bližoj budućnosti.
– Poslije razgovora sa kompanijom Coca-Cola, našim sponzorom, dogovoreno je da u prodaji bude personalizovana Olimpija voda sa klupskim grbom. Takođe, radimo i na popularizaciji kluba kod što većeg broja navijača u regiji, pa su tako naši gosti na prethodnoj utakmici bili polaznici fudbalske akademije Vrbas iz Gornjeg Vakufa/Uskoplja. Već je dogovoreno da na meču sa Vitezom ugostimo najmlađe članove prnjavorskog Ljubića, Kozare iz Gradiške ali i Škole fudbala Spartak iz Banjaluke – naveo je Pušić.