Manchester City je tokom sedmice bio predmet ismijavanja na društvenim mrežama kada su engleski mediji objavili informacije da klub traži influensere kako bi podigli atmosferu na utakmicama Lige šampiona.
Objava koja je objavljena od strane PR firme koja je zastupala City je tražila ljude koji su kadri da naelektrišu atmosferu na “Etihadu” tokom LŠ utakmica jer “građani” nisu izvukli “poznate” ekipe. Pomenuta objava je viđena na socijalnoj marketing platformi Tribe, što je izazvalo salve uvreda i ismijavanja na račun Citya.
Danas engleski mediji pišu kako je za sve bila zadužena PHD Media Manchester kompanija. Ista firma od danas nema nikakve poslove sa “građanima” pošto su čelnici Citya raskinuli sve veze sa ovom PR kompanijom zbog opšte pometnje koju su napravili njeni zaposleni svojom nepažnjom.
Ipak i pored akcije, “Etihad” nije bio pun na utakmici sa Atalantom u okviru trećeg kola Lige šampiona.