Ferrari je predstavio svoju novu uzdanicu za 2020. godinu, s kojom se nadaju da će stati u kraj Mercedesovoj šestogodišnjoj dominaciji Formulom 1. Novi bolid je nasljednik prošlogodišnjeg SF90, koji je osvojio najviše pole positiona tokom 2019. godine, ali ga je mučila konstantnost u utrci, brzo trošenje guma, nedostatak downforcea i jako loša brzina u sporim zavojima u poređenju sa Red Bullom i Mercedesom.
Talijanska ekipa je sa novim bolidom ciljala više downforcea, brzinu u zavojima i rješavanje mana SF90, uz zadržavanje njegovih dobrih osobina. Vozačku postavu će kao i prošle godine činiti četverostruki prvak Formule 1 Sebastian Vettel i jedna od najvećih nadolazećih zvijezda Charles Leclerc.
Novi Ferrari će nositi ime SF1000, u čast Ferrarijeve 1000. utrke ove sezone. Najtrofejnija momčad Formule 1 je trenutno odradila 992 utrke u najbržem cirkusu svijeta, što znači da će u 8. utrci ove sezone doći do brojke 1000. Novi bolid je evolucija prethodnika SF90, sa dosta novih značajki s kojima je Ferrari nastojao ispraviti mane prošlogodišnjeg bolida. Novi bolid će imati dosta više downforcea, što bi trebalo poboljšati Ferrarijevo upravljanje gumama. Novi SF1000 nastavlja sa korištenjem visokih bočnih stranica i hladnjaka, trendom kojeg je Ferrari pokrenuo 2017. godine sa SF70H. Bolid je dosta uže pakiran u zadnjem dijelu, a Ferrari je dostao poradio i na pogonskoj jedinici. Uz to su na hladnjaku iznad glave prisutni ‘rogovi’, koji služe za poboljšanje usmjeravanja zraka u ovom području.
(f1-bih.com)