Kompanija Hisense, prvi globalni partner FIFA Club World Cup 2025™, 14. juna je na sportskom kompleksu TC Arena u Sarajevu po treći put organizirala Hisense Cup.
Takmičenje, koje svake godine okuplja rekreativce iz cijele Bosne i Hercegovine, ujedno i prodajne partnere, ovog puta održano je na dan otvaranja Svjetskog klupskog prvenstva, istovremeno označavajući i početak velike Own the moment kampanje u BiH.
Hisense Cup 2025 okupio je više od 60 prodavača, raspoređenih u 8 timova: STANIĆ TRADE, FONTELE, R PRODUKT, HISENSE GORENJE STUDIO, NEPTUN, BIG BANG, DOMOD i PENNY PLUS.
Timovi su bili podijeljeni u grupe, a najbolji su se plasirali u polufinale, odakle su pobjednici išli u dalji tok takmičenja. U uzbudljivom turnirskom formatu, ali uvijek u fer atmosferi, u velikom finalu ekipa Penny Plus pobijedila je Stanić Trade rezultatom 4:1. Hisense Bosna i Hercegovina je pobjednike turnira nagradio je televizorima 55A6N, dok su drugoplasirani nagrađeni Soundbar zvučnicima HS2000.
“Izuzetno sam ponosan na to što Hisense, i na svjetskoj sceni i na lokalnom tržištu, ove godine ponovo gradi partnerstvo sa najprestižnijim sportskim manifestacijama. Istovremeno jačamo veze s lokalnim zajednicama i njegujemo sportsku tradiciju naše regije. Uživanje u zajedničkim trenucima i promocija sporta, fer‑pleja i zdravog života zbližava nas i čini sretnijima. To je duh koji njegujemo i kroz tehnologiju i inovacije naše kompanije. Nastavićemo da podržavamo sportske inicijative i da promovišemo zdrav život među svim građanima”, poručio je Abdurahman Drkić, generalni direktor Gorenje Commerce BiH
U skladu s tradicijom, Hisense Cup je pratio i revijalni meč – prijateljska utakmica u kojoj su snage odmjerili Veterani FK Željezničar i ekipe “Treće poluvrijeme”. I reprezentativci i veterani, baš kao i njihovi kolege prodavači, pokazali su zavidne nogometne vještine i dodatno uveličali događaj u odličnom sportskom duhu. Prijatelji, prije svega, odigrali su utakmicu za pamćenje i dobro se zabavili.
FIFA Club World Cup 2025™
FIFA Svjetsko klupsko prvenstvo prvi put će se igrati u ovom formatu i to širom Sjedinjenih Američkih Država. FIFA Club World Cup 2025™ okupljat će 32 najbolja kluba sa svih kontinenata svake četiri godine. Prvo izdanje biće savršena platforma za Hisense da dodatno osnaži brend među ljubiteljima nogometa i najpopularnijeg sporta na planeti.
Tokom prvenstva, Hisense će predstaviti najsavremenije tehnologije, televizore i kućanske aparate. Ovo premijerno izdanje ostaće upamćeno i po rekordnom nagradnom fondu – gotovo milijardu dolara. Turnir se igra od 14. juna do 13. jula u SAD-u, a vlasnici Hisense televizora će uz DAZN nalog moći besplatno gledati sve utakmice i pratiti statistiku u realnom vremenu.
“Own the moment” kampanja
Hisense je lansirao novu globalnu kampanju pod nazivom “Own the moment”, koja poručuje da nas nogometni trenuci tokom FIFA Club World Cup 2025™ mogu povezati i uljepšati svakodnevicu. Kao zvanični partner ovog sportskog ljeta, kako u svetu, tako i u Bosni i Hercegovini, Hisense ističe posvećenost inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.
Hisense već godinama slavi nogomet kao najljepšu igru. Osim što je partner Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, bio je globalni partner na dva uzastopna FIFA Svjetska prvenstva™ i na tri UEFA Evropska prvenstva™. Saradnja s FIFA-om dodatno potvrđuje Hisenseovu orijentaciju ka razvoju naprednih uređaja koji zaista mijenjaju svakodnevni život korisnika.
Prema obimu isporuka za 2024. godinu, Hisense je drugi svjetski proizvođač televizora i broj jedan u segmentu 100-inčnih TV uređaja.