Magazines cover a wide subjects, including not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

OKUPLJANJE REKREATIVACA

Hisense Cup obilježio početak nogometnog ljeta

Blog Image

Kompanija Hisense, prvi globalni partner FIFA Club World Cup 2025™, 14. juna je na sportskom kompleksu TC Arena u Sarajevu po treći put organizirala Hisense Cup.
Takmičenje, koje svake godine okuplja rekreativce iz cijele Bosne i Hercegovine, ujedno i prodajne partnere, ovog puta održano je na dan otvaranja Svjetskog klupskog prvenstva, istovremeno označavajući i početak velike Own the moment kampanje u BiH.

Hisense Cup 2025 okupio je više od 60 prodavača, raspoređenih u 8 timova: STANIĆ TRADE, FONTELE, R PRODUKT, HISENSE GORENJE STUDIO, NEPTUN, BIG BANG, DOMOD i PENNY PLUS.

Timovi su bili podijeljeni u grupe, a najbolji su se plasirali u polufinale, odakle su pobjednici išli u dalji tok takmičenja. U uzbudljivom turnirskom formatu, ali uvijek u fer atmosferi, u velikom finalu ekipa Penny Plus pobijedila je Stanić Trade rezultatom 4:1. Hisense Bosna i Hercegovina je pobjednike turnira nagradio je televizorima 55A6N, dok su drugoplasirani nagrađeni Soundbar zvučnicima HS2000.

“Izuzetno sam ponosan na to što Hisense, i na svjetskoj sceni i na lokalnom tržištu, ove godine ponovo gradi partnerstvo sa najprestižnijim sportskim manifestacijama. Istovremeno jačamo veze s lokalnim zajednicama i njegujemo sportsku tradiciju naše regije. Uživanje u zajedničkim trenucima i promocija sporta, fer‑pleja i zdravog života zbližava nas i čini sretnijima. To je duh koji njegujemo i kroz tehnologiju i inovacije naše kompanije. Nastavićemo da podržavamo sportske inicijative i da promovišemo zdrav život među svim građanima”, poručio je Abdurahman Drkić, generalni direktor Gorenje Commerce BiH

U skladu s tradicijom, Hisense Cup je pratio i revijalni meč – prijateljska utakmica u kojoj su snage odmjerili Veterani FK Željezničar i ekipe “Treće poluvrijeme”. I reprezentativci i veterani, baš kao i njihovi kolege prodavači, pokazali su zavidne nogometne vještine i dodatno uveličali događaj u odličnom sportskom duhu. Prijatelji, prije svega, odigrali su utakmicu za pamćenje i dobro se zabavili.

FIFA Club World Cup 2025™

FIFA Svjetsko klupsko prvenstvo prvi put će se igrati u ovom formatu i to širom Sjedinjenih Američkih Država. FIFA Club World Cup 2025™ okupljat će 32 najbolja kluba sa svih kontinenata svake četiri godine. Prvo izdanje biće savršena platforma za Hisense da dodatno osnaži brend među ljubiteljima nogometa i najpopularnijeg sporta na planeti.

Tokom prvenstva, Hisense će predstaviti najsavremenije tehnologije, televizore i kućanske aparate. Ovo premijerno izdanje ostaće upamćeno i po rekordnom nagradnom fondu – gotovo milijardu dolara. Turnir se igra od 14. juna do 13. jula u SAD-u, a vlasnici Hisense televizora će uz DAZN nalog moći besplatno gledati sve utakmice i pratiti statistiku u realnom vremenu.

“Own the moment” kampanja

Hisense je lansirao novu globalnu kampanju pod nazivom “Own the moment”, koja poručuje da nas nogometni trenuci tokom FIFA Club World Cup 2025™ mogu povezati i uljepšati svakodnevicu. Kao zvanični partner ovog sportskog ljeta, kako u svetu, tako i u Bosni i Hercegovini, Hisense ističe posvećenost inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.

Hisense već godinama slavi nogomet kao najljepšu igru. Osim što je partner Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, bio je globalni partner na dva uzastopna FIFA Svjetska prvenstva™ i na tri UEFA Evropska prvenstva™. Saradnja s FIFA-om dodatno potvrđuje Hisenseovu orijentaciju ka razvoju naprednih uređaja koji zaista mijenjaju svakodnevni život korisnika.

Prema obimu isporuka za 2024. godinu, Hisense je drugi svjetski proizvođač televizora i broj jedan u segmentu 100-inčnih TV uređaja.

Slični članci