Luigi De Siervo, direktor talijanske Serie A, nedavno je dao intervju španjolskom listu As u kojem je otkrio da će liga imati drugačiji naziv za publiku izvan Italije. U razgovoru s italijanskom vladom, De Siervo i njegov tim odlučili su brendirati Seriju A kao “Seria A – Made in Italy” u ostatku svijeta. Razlog za to je povratak lige na svjetsku scenu i stvaranje privlačnog proizvoda za publiku.
Cilj im je učiniti posljednju trećinu utakmica maksimalno zanimljivom za gledatelje. Kako bi to postigli, inspirirali su se filmskom industrijom i koriste kamere koje se koriste u snimanju filmova. De Siervo naglašava da se danas moraju natjecati s uslugama poput Amazona i Netflixa, koje ljudi gledaju u slobodno vrijeme.
Iako talijanski klubovi i liga nemaju istu moć kao prije 30 godina, De Siervo je optimističan. Ističe da su talijanski klubovi stigli do finala svih europskih natjecanja. Na primjer, Fiorentina igra u finalu Konferencijske lige, Roma je bila u finalu Europske lige, a Inter je u finalu Lige prvaka.
To nije slučajnost, tvrdi De Siervo. Liga radi na stvaranju proizvoda koji privlači nove investitore. Poboljšanje stadiona je jedan od prioriteta, s obzirom na predivne gradove i bogatu historiju Italije. Također ističe da su četiri različite momčadi osvojile naslov prvaka u posljednje četiri godine, što se nije dogodilo ni u jednoj drugoj ligi.
🚨BIG NEWS🚨 Serie A is changing its official name outside of Italy to "Serie A Made in Italy". CEO Luigi De Siervo is committed to growing Serie A as an international brand to rival other top leagues. Check out the full story here: https://t.co/c8xn46mZU5
— e360hubs football (@e360hub2) June 7, 2023