Magazines cover a wide subjects, including not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

Ko je Jasmina Ibrahimović, PR manager FK Sloboda?

Blog Image

U proteklih nekoliko godina došlo je do razvoja komunikacija između sportskih klubova i publike. Tome su najviše doprinijele društvene mreže, a svjetski trend sve više prate i klubovi u Bosni i Hercegovini.

Nerijetko se klubovi odlučuju posao vođenja komunikacije s publikom povjeriti stručnjacima, a takav primjer je i sa FK Sloboda Tuzla, koji se nadstoji što bolje pozicionirati u digitalnom svijetu i ponuditi što zanimljivijeg sadržaja navijačima.

Za komunikaciju sa publikom u FK Sloboda zadužena je Jasmina Ibrahimović, djevojka iz Tuzle, koja je diplomirala na Odsjeku za žurnalistiku na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Jasmina je još kao djevojčica pokazala ljubav prema glumi te je bila angažovana u Pozorištu mladih u Tuzli. U međuvremenu, postala je veliki fudbalski fan te se odlučila na posao u toj branši. Fudbal je kako kaže, prvo igrala, a potom ga počela gledati. Iako se nalazi u tzv. muškom svijetu, Jasmina smatra kako se poslom u fudbalu moglu baviti i djevojke bez predrasuda da su tu samo zbog fizičkog izgleda…

Jasmina Ibrahimović(24), potparol FK Sloboda, govorila je u intervjuu za Sportske.ba…

Kako si se odlučila na posao pr u fudbalskom klubu?

– Uvijek sam znala da želim raditi neki posao koji ima veze sa sportom. U srednjoj školi sam odlučila da želim postati sportski reporter i onda sam išla ka tome, upisala sam studij Žurnalistike na Filozofskom fakultetu i uvijek se trudila raditi neku sportsku temu u okviru zadataka na fakultetu. Nekoliko mjeseci nakon što sam diplomirala, otvorila mi se prilika da radim posao PR- a u Fudbalskom klubu „Sloboda”, tako da sam tu ponudu objeručke prihvatila i sada sam tu gdje jesam.

Sa kakvim se izazovima susrećeš?

– Mislim da je za jednu djevojku u ovom poslu najveći izazov to što ljudi još uvijek nisu naviknuti ili ne prihvataju to da se i žena može baviti zanimanjem u kojem dominiraju muškarci. Susretala sam se i sa određenim oblicima diskriminacije, najčešće se pretpostavlja da neka druga osoba, konkretno muškarac, može raditi vaš posao bolje od vas, samo zato jer je muškarac i onda je, je li, “prirodno” da se razumije u fudbal bolje nego vi. S druge strane, ovaj posao donosi i jako puno uzbuđenja, poznanstava i jednostavno te tjera da svakodnevno radiš na sebi i poboljšavaš se u svakom segmentu. Bez obzira na kakve izazove i prepreke nailazila, uvijek ima više onih dobrih stvari koje me svakodnevno podsjećaju zbog čega sam odabrala ovaj posao.

 

Kako ljudi reaguju kada vide da djevojka vodi pr komunikaciju jednog kluba?

-Ne mogu ne spomenuti i podršku koju dobijam, najčešće od djevojaka. Većina ljudi je znatiželjna kakav je to posao, koliko vremena oduzima, neki čak uopšte ne znaju šta znači PR, nego samo znaju da djevojka radi nešto u fudbalskom klubu pa se iznenade.

Šta smatraš da si u Slobodi uradila, a da klub ranije nije imao?

– Mislim da je, ne samo mojim dolaskom, nego i dolaskom i radom i mojih kolega, poboljšan taj dio koji se konkretno tiče društvenih mreža i odnosa s javnošću. Smatram da je sada dostupno dosta više informacija o klubu, igračima, utakmicama, da društvene mreže kluba imaju bogatiji sadržaj u odnosu na prethodne godine. Po uzoru na europske klubove, trudimo se imati što raznovrsniji i zanimljiviji sadržaj, raditi intervjue s našim igračima i trenerima kako bi ih i navijači imali priliku bolje upoznati. Naravno, sve može izgledati i puno bolje i oko toga uvijek ima dosta posla, ali korak po korak. Ono što sada imamo smatram velikim napretkom u odnosu na ranije.

Koliko Sloboda kao klub posvećuje paznje oblasti PR-a a i posebno digitalnog marketinga?

– U posljednje vrijeme se dosta pažnje posvećuje oblasti PR-a i digitalnog marketinga. Kao novinaru, ali i ljubitelju Slobode, drago mi je da je prepoznat značaj ove oblasti i potrebe za PR komunikacijom. Društvene mreže su već neko vrijeme neizostavan dio naših života i Klub je toga svakako svjestan i velika pažnja se posvećuje unapređivanju i ažuriranju klupskih stranica. Vodi se računa i vizuelnom dijelu, to svakako možete vidjeti i prema našim grafikama koje su prepoznatljive i slobodno mogu reći jedne od najboljih.

Koliko dugo pratiš fudbal? Za koga navijaš?

– Mislim da sam prvu fudbalsku utakmicu od početka do kraja pogledala 2010. godine, finale Svjetskog prvenstva kada je Španija osvojila naslov prvaka. Do tada sam više igrala fudbal nego što sam ga gledala. Klub za koji navijam i koji je zapravo “krivac” za moju ljubav prema fudbalu i ovom zanimanju je Real Madrid.

Kad si prva put bila na Tušnju i koliko vremena pratiš Slobodu prije nego što si počela raditi?

– Na vlastitu inicijativu sam otišla pogledati utakmicu na Tušnju 2018. godine. Užasno hladan dan, provela sam 90 minuta drhteći od zime, ali sam bila oduševljena atmosferom tako da sam nakon toga postala redovnija na tribinama. Slobodu pratim duže vremena, a Premijer ligu Bosne i Hercegovine sam, s druge strane, počela pratiti tek kada sam se zaposlila u Slobodi. Uvijek sam bila ljubitelj engleske i španske lige, no moram priznati da i naša liga ima svoje draži.

Ko će biti prvak, a ko će se boriti za opstanak?

– Mislim da je još uvijek rano za bilo kakve prognoze. Ima mnogo iznenađenja u ligi, za mene lično je na početku prvenstva Sloga iz Doboja bila najveće iznenađenje. Navijački govoreći, nadam se da će moj klub ostvariti dobar rezultat, naravno, no smatram da je još uvijek prerano predviđati ko će nositi naslov prvaka za ovu sezonu, zaključila je Jasmina Ibrahimović u intervjuu za Sportske.ba.

U razvijenim zemljama, u kojima se televizijski audtorijum broji desecima miliona gledatelja, sve više posao sportskih reportera obavljaju i žene. Premda joj je to bila želja iz mlađih dana, Jasmina se sa fudbalom povezala kroz PR. Vrlo je vješta sa stranim jezicima, pa tako Ibrahimović govori engleski, i španski te poznaje još turski, francuski i njemački.

 

Slični članci