Magazines cover a wide subjects, including not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

Nevjerovatne informacije: Pilot koji je prevozio Salu napravio dvije kardinalne greške

Blog Image

Novi detalji otkriveni su o pogibiji fudbalera Emiliana Sale u padu aviona 21. januara. Prema informaciji BBC Walesa, pilot David Ibbotson je bio daltonista i nije bio kvalifikovan za letenje noću, već samo u dnevnim satima.

Takve navode nije željela komentarisati uprava za civilnu avijaciju Velike Britanije (CAA), a odjel za istraživanje zračnih nesreća (AAIB) poručio je kako će licenca pilota u cijeloj priči ostati pod istragom.

S druge strane, regulatorna tijela potvrdila su kako Ibbotson nije imao licencu za vožnju privatnog aviona noću. Njegova britanska licenca bila je zamijenjena licencom američkog pilota, što mu je omogućilo letenje Piper Malibu avionom, koji je registriran baš u SAD-u. Također, evidencija federalne uprave za avijaciju (FAA) navodi da je pilot morao imati naočale za viziju u blizini, a za sada nije dostupan zapis o njegovoj licenci u Velikoj Britaniji.

Izvori BBC-ja Walesa poručili su da je Ibbotson imao licencu samo za letove tijekom dana…

“Letenje izvan ograničenja licence je nezakonito. Evropska zrakoplovna pravila definišu noć za pilote kao vrijeme od pola sata nakon zalaska sunca do pola sata prije izlaska sunca. Sposobnost razlikovanja zelenih i crvenih svjetala ključna je za letenje po noći.”

Sala je trebao tog dana krenuti iz Nantesa za Cardiff u devet sati ujutro, ali je odgodio za 19 sati kako bi se oprostio od saigrača i stručnog štaba u francuskom klubu. U 19 sati kada je Piper Malibu uzletio prošlo je oko sat i 10 minuta od zalaska sunca. Avion je nestao s radara sjeverno od Guernseyja na Kanalskim otocima u 20:16 sati, a početkom februara pronađeno je tijelo nesretnog argentinskog napadača, dok pilot još uvijek nije pronađen.

Također, 59-godišnjem Ibbotsonu nije bilo dopušteno prevoziti putnike za naknadu ili novčanu nagradu, a u izvještaju AIIB-a objavljeno je kako je mogao samo prevoziti samo regularne putnike.

U svom preliminarnom izvješću AAIB je poručio da, budući da je Ibbotsonova pilotska dozvola izgubljena u nesreći i nije pronađena, nije moguće utvrditi koliko je sati do tada letio, iako postoje neki podaci koji govore da iza sebe ima oko 3.700 sati letenja.

Istražitelji žele utvrditi koliko je sati pilot letio u posljednjih 28 do 90 dana prije nesreće.

(Index.hr)

Slični članci