“Niko se ne slaže oko najboljeg. Svi se slažu oko dva najbolja. Jedan je čudo ljudske genetike, a drugi je Bog. Jedan kontrolira igru, drugi je završava. Igraju jedan protiv drugog i još ne možemo odlučiti, King Kong ili Godzilla?”
Ovako Fox Sports, koji ima prava prijenosa SP-a za SAD, reklamira predstojeći spektakl u Rusiji. Američka reprezentacija nije se plasirala na SP i to je ogroman udarac za nogomet u toj zemlji, upravo kada je “soccer” doživio strelovit uspon po gledanosti i popularnosti.
Ali, Ameri znaju publici prodati i proizvod s greškom. Zato je Fox u bombastični teaser od pola minute ubacio samo najbolje nogometaše svijeta, Ronalda i Messija, a gledateljima je SP predstavio kao dvoboj njih dvojice.
Uz bombastičnu muziku, dramatičan glas naratora, impresivne specijalne efektne (kojima se Ronaldo pretvara u King Konga, a Messi u Godzillu) i pamtljiv slogan “Rivalstvo postaje epsko, svijet postaje SP”, američkoj publici SP je predstavljen onako kako ona najviše voli: kao filmski blockbuster u kojem glavne uloge imaju dva superjunaka.