Magazines cover a wide subjects, including not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

UEFA započela s prodajom tv i sponzorskih prava za sezone 2018. do 2021.

Blog Image

Evropska nogometna organizacija UEFA jučer je započela s prodajom televizijskih i sponzorskih prava na Ligu prvaka i Evropsku ligu od 2018. do 2021. što bi joj, prema procjeni direktora marketinga Guy-Laurenta Epsteina, trebalo donijeti rekordnih 3,2 milijarde eura prihoda po sezoni.

Ako se UEFA-ina očekivanja ostvare, to bi donijelo 28 posto više prihoda nego posljednji ugovor koji donosi 2,5 milijarde eura godišnje. Na taj bi način evropski klupski nogomet postao jedna od najvrednijih sportskih imovina na svijetu, piše Bloomberg.

Medijska prava na prijenose utakmica čine čak 80 posto UEFA-inih prihoda od klupskog nogometa. Sponzori učestvuju s preostalom petinom. Zanimljivo, 60 posto prihoda od TV-prava dolazi od medijskih kuća iz tzv. “liga petice” – Velike Britanije, Njemačke, Španije, Italije i Francuske. Kako se radi o državama iz kojih dolaze najatraktivniji klubovi, UEFA je zagarantovala da od 2018. prva četiri kluba iz njemačke, engleske, španske i talijanske lige imaju mjesto u elitnoj Ligi prvaka.

“Činjenica da imate četiri ekipe iz četiri najvažnija tržišta je, komercijalno gledano, vrlo pozitivan znak”, istaknuo je Epstein.

Kako će dio prava otkupiti plaćeni programi, UEFA od 2018. mijenja i termine odigravanja utakmica. Umjesto u 20.45 sati, utakmice u grupnoj fazi počinjat će u 19 i 21 sat kako bi plaćeni programi mogli prikazivati dvije utakmice u jednoj večeri. Osim toga, raniji termin više odgovara gledateljima na Bliskom istoku.

Slični članci