Caen i Lyon remizirali su 2:2 u petom kolu Lige 1. Gosti su vodili, domaćin preokrenuo, a na kraju je Mendy u 88. minuti zabio i spasio Lyon od poraza.
Međutim, uz četiri gola, izgledne prilike i uzbuđenje, susret je obilježio – jacuzzi.
U uglu terena nekoliko navijača i navijačica iz jacuzzija je promatralo utakmicu tik uz teren, a sve zbog marketinga i animacije navijača da u što većem broju dolaze na stadion.
⚽ ???? Fútbol y jacuzzi, la combinación perfecta en el Caen-Olympique de Lyon ???? (Vía: @beINSPORTSUSA) pic.twitter.com/0kD2cJFYeA
— ElDesmarque (@eldesmarque) September 15, 2018
Prošle godine Bayern je predstavio luksuzni apartman na Allianz Areni iz kojeg korisnik direktno gleda na teren, praktički iz kreveta. No Caen je ovog puta otišao korak dalje.
FC Bayern has partnered with the Marriott hotel for next season, where several luxury rooms will be built inside the Allianz Arena to watch matches.
In this way, guests can enjoy the departure as if in a real hotel, with everything a room and the services of the company offer. pic.twitter.com/enjtgH4iNx
— Bayern mania (@Bayern_mania) February 13, 2018
Hoće li ovo postati sve češća praksa ili je u pitanju tek povremeni bljesak, pokazat će vrijeme, ali jedno je sigurno – onim najvatrenijim navijačima nikako se ne sviđa ideja modernog nogometa u kojem su novac i marketing važniji od rezultata, a navijači utakmice gledaju iz apartmana ili jacuzzija.