Magazines cover a wide subjects, including not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

ODABRAO STRANU

Zvjezdan Misimović se pridružio “marketinškom derbiju” Borca i Sarajeva

Blog Image

Zanimljivo marketinško “prepucavanje” između FK Borac i FK Sarajevo, koje već sedmicama privlači pažnju javnosti, dobilo je novi nastavak – i to uz zvučno ime. Legendarni bivši reprezentativac BiH, Zvjezdan Misimović, objavom na društvenim mrežama jasno je dao do znanja na čijoj je strani – pozirao je dok jede banjalučke ćevape.

Podsjetimo, sve je počelo uoči revanš utakmice polufinala Kupa BiH kada je FK Borac objavio promotivni video u kojem defanzivac Sebastian Herrera uživa u banjalučkim ćevapima i poručuje: “Banjalučki je uvijek bolji.” No, nakon što je Sarajevo slavilo 2:0 u Banjoj Luci i plasiralo se u finale Kupa, Bordo tim je uzvratio – objavom saradnje s poznatom sarajevskom ćevabdžinicom uz slogan “Bolji od najboljih.”

Borac nije ostao dužan. Nakon pobjede u prvenstvenoj utakmici 26. kola, opet rezultatom 2:0, Herrera je ponovo bio zaštitno lice – pozirao je sa ćevapima, a klub je dodatno pojačao kampanju videom s maskotom koja jede burek uz poruku: “Zadnji zalogaj je najslađi!”

Sada se u priču uključio i Misimović, trenutni tehnički direktor FK Borac, koji je krajem decembra 2024. preuzeo tu funkciju. Objavom fotografije s banjalučkim ćevapima dodatno je rasplamsao zanimljivu “hranu” polemiku na relaciji Sarajevo–Banja Luka. Iako se ne može sa sigurnošću reći da je riječ o direktnoj provokaciji FK Sarajevo, poruka njegove objave je, čini se, vrlo jasna.

Borac, koji i ove sezone grabi ka novoj tituli prvaka BiH, osim na terenu, ozbiljno dominira i na marketinškom polju – gdje se, izgleda, svaki zalogaj broji.

Slični članci